tisdag 28 februari 2017

Ringrostig.........

God morgon!

Här väntar jag på att rörgubben ska komma, tyvärr så fick han åka på något akut nu på morgonen men skulle dyka upp runt frukosttid så han är snart här hoppas jag.
Passar på att ta lite frukost jag också medan jag väntar.
Grå mulet väder idag också men tanken är att jag ska ta med mig hundarna, stavarna och gå en sväng på berget. Det är ganska tungt uppför men man är ju så nöjd när man är klar.
Eftermiddagen ska ägnas åt Erik som inte är riktigt kry, eländiga förkylningar och annat som envist biter sig kvar gör det jobbigt för honom.
Känner mig lite ringrostig i mitt skrivande efter det långa uppehållet. 2016 var nog ett av mina tuffaste år och det slet otroligt mycket på mig. Men av hänsyn till andra blir det inte mer info än så, men snart flyter det på hoppas jag.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar