måndag 27 februari 2017

Lite sugen på att skriva igen......

Åtta månader har det nästan gått sedan jag skrev här sist. Då fanns inte lusten och glädjen för att skriva längre, men sakta har den kommit tillbaks och jag tänker så smått börja dyka upp här igen.
 Här hemma fortsatte vi som vanligt med att renovera huset och fixa i ordning trädgården. Jag driver mina företag och just nu är det riktigt bra snurr på det och jag älskar det. Vi har påbörjat det där projektet som känns som att det kommer ta evigheter att göra klart... Källaren, vi har börjat i det som vi kallar hallen där nere. Ett ganska stort utrymme som inte använts på maximalt sätt. Men nu ska där bli garderober och framförallt ska jag ha mitt "kontor" där nere. Just nu är mitt kontor på matbordet i vardagsrummet och det är varken praktiskt eller snyggt. För ett tag sedan var jag och handlade lite nytt och snyggt till kontoret.
 To Do List med magnet på baksidan, perfekt för att ha på kylskåpet. Fint med fasanerna på tyckte jag.
 Post it lappar även de med fåglar på.


Snygga grå förvaringsboxar i A4 storlek, perfekt för papper man ännu inte hunnit ta itu med och papper till skrivaren mm.

Nästa gång ska ni få följa med ner i källaren och titta på hur det ser ut. Imorgon kommer rörgubben och fixar om lite med element och vattenmätaren. Sedan ska det inte ta lång tid att göra i ordning så att vi kan börja inreda igen.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar