söndag 24 juli 2016

Jag slutar.......

Jag har efter en tids funderande beslutat mig för att sluta skriva här på bloggen. Tiden och lusten finns inte riktigt längre. Sedan vi flyttade från gården så har vi mycket tid för annat som träning, bio, gå ut och äta, träffa vänner, resa och mycket mer. Vi njuter för fullt av detta och vi trivs så bra där vi är just nu. Jag har nytt jobb som jag tycker är så roligt och de dagar då jag är ledig vill jag vara med familjen och göra allt det där jag skrev innan. I allt detta kommer bloggen långt bak i prioteringslistan så därför har jag valt att sluta skriva här. Men ni som vill kan fortsätta följa husetpberget på instagram.
Tack för att ni följt mig och det har varit så roligt att ni blivit så många! Njut av sommaren!
Anki

4 kommentarer:

  1. Jag känner igen känslan.

    Ha det så gott och all lycka till!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anneli! Ja du är nog en av de som förstår känslan! Var rädd om dig! Kram

      Radera
  2. Samma här, jag har inte bloggat på jättelänge och jag prioriterar det inte heller. Läser däremot din blogg fortfarande och följer dig gärna på instagram!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Livet är så mycket mer än en blogg, tyvärr inte alla som förstår det. Det "riktiga" livet är viktigare! Härligt att du fortsätter följa!
      Kram fina du!

      Radera