måndag 6 mars 2017

Då vart det vinter igen....

Måndag och ny vecka, jag börjar min vecka med ledig dag och det kändes extra bra när man vaknar upp till ett vinterlandskap igen. Så det känns extra skönt att inte behöva skrapa och skotta fram bilen utan bara ta en morgon promenad till skolan för att lämna Erik och senare rasta hundarna.
Idag myser jag runt i mjukbyxor och raggsockar medan jag städar och lyssnar på en talbok. Eriks rum har fått sig en ordentlig omgång, torkat alla lister, sängbord, skrivbord, ja rubbet. Så skönt att ha gjort det sådär ordentligt.
Eriks rum är så mysigt tycker jag, plåtskåpet sväljer massor. Perfekt så man slipper ha alla bandyklubbor, hjälmar, spel och annat framme.
Har lite små fix jag tänkt där inne, vi får se vad jag hinner....
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar