onsdag 1 juni 2016

Nu växer det..........

Veckan har gått så fort och jag har mycket att göra. Tiden vill inte riktigt räcka till men jag gör vad jag kan för att hitta stunder att njuta av sol och värme.
 I odlingslådorna har det börjat växa ordentligt nu, härligt!
Potatisen har satt fart och blasten börjar titta fram. Längtar till sen sommaren då det är dags att skörda.

Nu längtar vi efter helgen då tanken är att vi ska köra grus till vår gång. Så nu hoppas jag att det fina vädret håller i sig så att vi kan bli klara med detta projekt. Några pauser att njuta i det underbara sommarvädret måste tas och grillen ska användas men först är det två arbetsdagar kvar innan det är dags. Men nu ska jag ut och vattna på vår tänkta gräsmatta som nu börjat gro här och var.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar