måndag 23 maj 2016

Tillbaka igen............

Trots tystnaden här på bloggen så har arbetet med trädgården och renoveringen av huset fortsatt. Livet har varit kämpigt ett tag och är fortfarande men med hänsyn till andra kan jag inte berätta vad som hänt. Tack för allt stöd av min fina M och vänner, ni är guld värda!

Men nu åter till vårt lilla hus och dess trädgård.
 Vi har fått hem stora säckar med anläggningsjord.
 I helgen som var körde vi ut den där vi ska så gräs.
 Nästan klart..
Två äppelträd planterade också. Ett Aroma och ett Katja.
Vi börjar få en trädgård och jag är så nöjd med hur det blir. Trädgården är ju inte så stor men det känns ändå som att den blir funktionell och mysig.
Njut av dagen för det ska jag göra! Jag är ledig idag och ska njuta av det fina vädret och kanske ska jag köra lite grus.....
Anki

2 kommentarer:

  1. Hej Anki,

    Vad kul att du är tillbaka och jag hoppas du och din familj mår bra.

    Jag känner igen det där mycket väl med att inte kunna skriva om det som egentligen händer i livet på grund av att visa hänsyn till och skydda andra.

    Men vad kul att du är tillbaka.

    All styrka till dig!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli och tack för din kommentar.
      Ja ibland önskar jag att man bara kunde skriva vad som, men att skada andra är inget allternativ.
      Livet går hårt åt oss alla ibland, bara att kämpa på!
      Kram kram Anki

      Radera