torsdag 26 maj 2016

Som två karameller..........

Jag har en liten svaghet som gör sig påmind då och då. Som dom flesta vet är jag en trädgårds människa som älskar vara ute i ur och skur i vår härliga natur. Detta innebär att jag som oftast bär praktiska kläder för det ändamålet men jag är svag för fina kläder även om jag inte köper det så ofta, men den lilla svagheten jag har är nog för väskor.....
De liksom får mig att stanna upp och dras till dem och jag måste klämma, känna och titta.
Så igår hände det igen, jag shoppade en ny väska.
 Jag köpte den vita lite större väskan med rosa sidor och brunt handtag.
Den lilla rosa har jag sedan tidigare, den köpte jag i London. Men visst är dom fina. Man blir så glad av att se dem, som två söta karameller.
Anki

1 kommentar:

  1. Samma här! Älskar väskor o har ett helt gäng!
    Så kul!

    Kram Liza

    SvaraRadera